Monday, August 10, 2009

kenduri..

Kenduri tahlil jek..dia punye penat...mcm kenduri kawen...

Malam td...blk keje...aku tos tido..padahal da janji ngan abe nak makan ubat dl..demam weh! tp..nak wat camne..bantal n tilam goda2 aku..on kipas...zzzzz

Kol 3.15 aku terjaga. Batok xrenti2..seksa woo. Benapas pon sangkot2. Leher da munyik2. Bgn-ttp kipas-pakai bj suor [perlu ke tls eh?] p dapo...telan sebijik Salbutamol..mnm air...kire sampai 10.. tgu kesan ubat.. ok..suda mcm org parkinson..ubt da jalan..get ready utk tido...

Pg.. kol 9.45 aku terjaga. Mcm biasa mak bising..bgn lambat. P bl ckp aku mkn ubat mlm td..mak senyap...



2 telah itu ini:

DanialHana said...

sulbatamol 2 aper?

npew cam org parkinson lak?

ZuE said...

salbutamol tu..obt tok org asthma. pas makan..bdn akan menggeletar mcm org parkinson. efek obat. hahaha