Thursday, August 27, 2009

hik hik hik

lalala...lama suda xupdate...eh.. Assalammualaikum..

Bukan ape..mgu lepas server prob. Makanye jumaat, keje sampai kol 6, sabtu coti, ahad keje semata2 teman tech repair server, isnin coti..selasa br keje. Ade sesape rindu aku? Alah..ngaku jek. Aku xkisah la..

Sahur - Haruslah aku dikejutkan oleh mak kan? Mana la aku reti bgn sendiri. Padahal umo da nak 26. Adeiii...tetibe insaf disitu. Berjalan ke bilik air dgn mata tetrtutup..nasib kaki aku xmasuk lam mangkuk lauk kan? setel sume..tolong mak senduk2..makan..tgu sume org abis makan..kemas..buat pape ptt...sambung zzzzzz

10pg - Mak kene jerit2 kejot aku lg. Hahaha..kemas2 umah, bsh pgan..buat itu ini..tgk tb..tido lg kalo sempat..mandi..wat pape yg ptt...keje

7.00ptg - Sampai umah..selongkar piuk..tgk mak masak ape. Ltk ice lam jug. Ya...aku suka keje tu. Puasa ni aku tokeh ice. Gigih ari2 buat. Bkn sll dapat peluang ni. Tgu azan..pahtu tgu nama sapa kene petik tok baca doa..ekekeke..makan2...borak2 jap..kemas..tgk tb..mandi...wat pape ptt..p keje

11.00mlm - Blk keje...bsh2 muka..wat pape yg ptt...zzzzzzz

haih...itulah jadual utk sebulan ni

Oh...lupe plak nak ucap...

Selamat menunaikan ibadah puasa...Mana2 ade yg terasa ati tu..maapkanlah..aku pon manusia biasa, xlepas dari kesilapan...

Assalammualaikum~

0 telah itu ini: