Thursday, August 13, 2009

4 bln suda

Betol! xtipu. Cobaan pon bkn.. Ghupenye..da 4 bln aku idop tanpa tepon. Mcm kejap jek. hahahaha...kire hebat jgk la. Masih bleh bertahan. Walau kadang2 menggatal nak berhp bagai. Bkn xblh beli lain. P incik jantung kt..nanti dl

Ari2 abah ckp "p la anto tepon ko kedai blkg tuh" aku asik2 bg alasan "nantilah..tunggu gaji" Abah diam..aku...senyum2..tp..dlm hati...aku kata "xkan nak ckp...nantilah bah. Menantu2 abah kata tunggu dl" haih..mmg carik nahas namanye tuh

Bkn incik2 jantung xkasik pakai. Tp maybe dorang ade sebab tersendiri. Aku xkisah sgt..sbb...dah dok ngan pamili. Nak risau ape? Nampak mak abah dpn mata. Member2 plak..pandai la dorang carik aku bile tingat. hik hik hik. Incik Jantung? Alah..dorang tuh...ade tepon bkn reti nak guna. Kalo guna bahasa aku..camni la lebeh kurang munyiknye "campak jelah wat tukun tepon tuh" wahahaha..matilaaaa..kalo dorang baca...ampownnnnn

Tp betol... Incik2 Jantung bkn rajin sgt nak tekan2 punat tepon tuh. Bz manjang. Kalah menteri...sbb tu aku xksh sgt ade tepon ke xde...

Tp..kurang la 1 tempat aku nak menggatal..haihhh

Kene cari cara lain nih...

3 telah itu ini:

hannie_luv_vespa said...

leh idop?
ouh..
sungguh xleh...

ZuE said...

haha
sile bangga
sbb zue boleh!

hannie_luv_vespa said...

hahahhah...