Monday, August 10, 2009

Aku

Org kata..aku kerek..tp aku xendahkan.. sbb aku tau aku xmampu ttp mlt dorang
Org kata aku egois. Aku hanya mampu tersenyum Sbb bg aku tiap ape yg org lain katakan..mungkin ada kebenaran
Org kata aku terlalu naif. Mudah mempercayai. Aku hanya tunduk

Tp..bl org yg aku xkenali..mula menilai aku..kononnye sudah mengenali luar dan dalam aku. Otomatik..aku naik hangen. Aku cuma mahu pesan "aku xpernah mtk sesiapa hadir dalam hidup aku. pada yg sudi bertandang..terima kasih. Tp pada yg anggap kehadiranku membebankan sile pergi..jaoh2.."

Kadang-kadang, aku xpaham. Kenapa senang2 utk org lain menjatuhkan hukuman ke atas aku utk kesalahan yg bkn aku lakukan.

Begitu juga dlm persahabatan...

Aku cuma mtk kejujuran. Cuma kejujuran...

Itu saje...


2 telah itu ini:

DanialHana said...

sayer jujur nak bersahabat dengan zue..
hahah...
cam baik lak sayer...

npew niyh mek..
jgn bengang2...


psst..u know who am i rite?

ZuE said...

hehe..tade pape la
saje jek mo emo2