Tuesday, August 4, 2009

Ibu Ayam yang eksen

Dl..hatta sampai skang pon..bl nampak ibu ayam terkedek2 bawak anak dia..aku jadik..takot

Sebab...

Mak dia mafia beb. Bkn sekali dua aku kene kejo..p berkali2..sampai pts2 selipar aku..nak selamatkan diri punye pasal la beb!

Meh nak citer...

Ade skali tuh. Aku nak p amek limau kat blkg umah. Ngam2 otw tuh, ade sekor ibu ayam ngah jalan terkedek2 ngan anak2 dia. Ibu ayam tuh usha aku semacam jek. Kepak dia da kembang beb. Aku da cuak. Tetibe...ibu ayam tuh naik antu. Aiyak!!!



Makanye aku lari sampai xcukup tanah. Part paling xbleh blah..

Bleh plak aku larik masok dalam umah..siap kunci pintu lagi. Pahtu dok skodeng ibu ayam tu dr balik langsir. Kah kah kah. Gile sengal. Mcm ayam tu pandai bkk pintu nak serang aku. Takot punye pasal. Logik campak tepi....

Apo la nak jadik ngan aku neh. Tu baru ibu ayam kejo..kalo org kejo..camno la kan? haihhh

4 telah itu ini:

hannie_luv_vespa said...

heehhe...
der gak pengalaman menarik...

ZuE said...

ceh..perli?

DanialHana said...

bkn perli..
btol r...

ZuE said...

baekla...bkn perli..