Friday, April 10, 2009

wink~wink~

Erm..entry kali ne maybe sgt2 kontrobersi. Siyes ne.

1. Merengek2
Aku akui aku bkn seorang yg manja, jauh skali pandai nak ngada2 bagai. Tdk itu bkn aku. Aku ne jgk bole dikategorikan sbg garang. Betol! xcaye tanye kwn2 yg close ngan aku. Oleh sbb itu, aku sgt2 la xdpt terima bl org len merengek2 kat aku. Cth? Mcm sms berjuta2 lemon semata2 nak kata rindu. Adeh. Aku rasa mcm nak bunuh diri jek time tuh. Lg plak kalo ade org kol pkl 2/3 pagi semata2 kata xleh tido sbb rindu sgt kat aku. Adeii aku rasa mcm nak baling hp time tuh. Siyes! Aku xsuka org ganggu time tido aku. haha..Kejikan?

2. Ulang mende yg mmg da nyata aku xsuke
Ye..aku ne jenis suka ckp skali jek Suka tego sumting yg aku xbekenan sekali jek. Kalo buat jgk..lantak ko la. Malas da aku nak layan. Zalim? lalalala~

3. Nakal
Aku akui aku suka mengusik. Kadang2 aku xsedar yg usikan aku bleh menimbulkan kontrobersi. Tp bl aku da sedar, aku akan cuba sedaya upaya tok terangkan. adeh..so..kpd sesapa yg xleh time usikan aku..sile jgn kwn ngan aku.hahaha

4. Childish
Taon ne aku 26. Aku sgt2 la xsuke bl ade org len yg lyn aku mcm bebudak 6thn. Menyampah okeh. Xkisah la ko umo bape pon, sile matured bl dgn aku. Sile jgn merengek2, buat mende yg aku xsuke. Aku benci tu sume. Mmg ade unsur2 selfish tp itulah aku.

Erm..takat ne dl kot...daaaaaa

0 telah itu ini: