Thursday, April 2, 2009

Hahaha

Cerita ini adalah benar, tetapi telah diedit spy mudah difahami..hahaha (aku plak yg gelak lebey2)

Cus 1 : Kak, gula-gula 5posen ( Bg RM 1.00)
Cus 2 : Kak, kopok 5posen ( Bg 5posen)
Aku : Dengan muka manis amik le dwet tu. ( Dorang ne budak sek ren okeh. Yg si Cus 1 tu mcm lem*** sket) Kan balance Cus 1 5posen. So aku amekle dwet Cus 2, nk bg kat Cus 1.Tau ape dia ckp?
Cus 1 : (dengan nada marah) Akak, ne duit sy, tu duit dia)
Aku : Yelah, kan duit lebey ko ade 5posen, betul la tu
Cus 1 : Tp, tu duit dia. Sy bukan nak duit dia. Kan sy bagi singgit neh
Aku : (blur2 jap. Aku yg xpaham ke, budak ne yg sengal??) malas ckp banyak, aku pon amik dwet Cus 1, bukak drawer, pulangkan balance 5posen. Pehtu baru amik dwet Cus 2.
Cus 1 : Apelah akak ne. Ada plak nak bg sy duit dia.
Aku : Ish...sama jelah. Kan lebey ko 5posen gak
Cus 1 : Tp tu duit dia
Aku : Ha! yelah2.. ( lam atie aku : aku ke yg salah?) da r sblh aku ade mamat neh. Dorang da dok pakat gelakkan aku.SIOT!!!

Aku : Akak ke yg salah
Mamat : Hahaha..tah la kak
Aku : BLUR>>BLUR>>BLUR
Mamat : Tos blah sengeh2....eeeeeeeeeeeeee

Ish...aku ke yg salah eh? Kompius plak aku tetibe. Tp bl pk balik...KAh! KAH! KAh! baru aku perasan. yg Cus 1 tu IQ dia mang kureng sket. Agak Lem***. So, confirm dia yg slh bkn aku. Tp aku JOBO kene gelak ngan mamat tuh!!!

0 telah itu ini: