Tuesday, April 21, 2009

kenangan lalu

Herm...ada ape ngan kenangan itu? Baru2 ne aku terjumpe ngan sum1 yg seiras ngan kenangan lalu aku. Buat darah aku berenti sekejap. Agak lama aku merenung wajahnye. Sumpah! aku xberniat mahu melakukan sedemikian, tp, aku xtau knp aku berperangai sebegitu. Wajahnya saling xtumpah spt insan yg pnh aku sayangi. Insan yg pernah cuba membawa aku ke jalan yg lurus, namun apakan daya..kasih kami kecundang. Kesannya aku semakin menjauhi kaum itu. Hurm...ntahla..tp sejak pertemuan itu, ia seolah2 membuatkan kotak fikiranku bekerja keras tok mengingati tiap kenangan yg terjadi antara aku dan dia. Sampai skrg sbnrnye aku masih tertanya2 knp dia berubah hati. Argh...aku xsuka bl ini terjadi!! Sampai skang juga aku masih mampu mengingati no telnya walaupon sudah bertahun kami menyepi..arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...syuh2 sile pegi jaoh2 wahai kenangan...G...jom jadik kenangan baru sy....wakakakaa...tetibe je kan?

0 telah itu ini: