Friday, April 3, 2009

KlaNG

Erm....'i' ngan 'S' dok beria2 ajak aku lepak sana. Siap ugut kalo aku xmo p sana dorang amik aku dari tmpt aku keje. Ish..men gile tol ah camne. Knp tah beria2 je mangkok 2 eko tu. Tebiat gamaknye. Da la lom gaji. Mcm2 alasan da bagi, p dorang push2 gak. Siap kata pasal dwet xde hal. Ish segan ah siot. Time berlaki pon aku rebot2 nak bayo sdrk, ne plak time xberlaki?? Aku bkn ape..xsuke makan duit org. Kang kalo gado ke hape..ssh2 ungkit2. Aku penah ade pengalaman tu, jd aku fobia. Erm..arie ne 'J' tetibe kol. Da lama dia senyap. Dia pon cam aku. Dilanda kesedihan. Hahaha..kami mempunyai status yg sama SINGLE!! tah la..tp, skang walaupon aku kdg2 lonely tp aku merasa tenang. Xspt dl. Bkn aku nak burukkan Q, tp mungkin aku yg xpandai sesuaikan diri ngan life dia kot. Erm..'G'....tah..membuta je keje dia. Malam2 kaco aku tido, dia tido aku xkaco pon. AMARAN : SILE JANGAN GANGGU WAKTU TIDO SY (motif urop beso??) Eh awak..sy apdet jgk arie ne..walaupon tah pape..hahaha..tp xde ayat2 yg bunga2kan atie awk. Sy blur...sekian utk arie ne..keh3

0 telah itu ini: