Wednesday, April 1, 2009

Kaki

Kaki? knp dgn kaki? Aku sdg menahan nafas dek kerana sepasang kaki yg baunya sgt2 menikam! Sungguh..sgt2 menikam. Membuatkan tmpt ini berbau spt kawasan pembuangan sampah atau kawasan Indah Water. Mahu saja aku menceluparkan mulut kepada pemilik kaki. Namun bl difikirkan blk, itu adlh sgt2 tdk sopan. Aku bertambah sesak pabila beliau memanggil aku. Ah! knp aku xdpt mengecam wajahnye (sile beli spec) Tp, pabila semakin hampir dgn tgn yg melambai, aku spt dpt mengenali akan aroma yg menusuk itu. Aku mula rs nk pitam. Makin aku hampir, makin menusuk aroma itu. Sah! mmg dia...Ah!!!!! harap2 aku xkan bersua dgn beliau lg. Bkn aku mahu mengata, tp...bau itu sgt2 meloyakan! Aku sempat berpesan kpd seseorang " ko kalo nak crk bf, ko jgn crk yg kaki bau camtu. Mampos ko tahan arie2. Ko da kemas umah camne pon, pakai pewangi ape pon, xguna. Ko msk sdp2 pon, tp bile aroma tu naik, sumpah! selera mkn ko akn mati" Kata2 ku hny d sambut dgn gelak tawa. Tp, aku tahu dia memikirkannya. Hahahaha...

0 telah itu ini: