Thursday, April 2, 2009

TepOn

Bkn niatku mahu memarahimu, kerna aku tau aku bkn siapa2. Bukan niatku mahu mengada2 kerna aku bukan sebegitu rupa. Marahku kerana aku rasa xdihargai. Ssh sangatkan melayanku spt perempuan lain yg punya perasaan??? Dr mlm aku menahan kesabaran. Tiap kali telefon berbunyi, mengapa harus berckp pd insan lain? Jika kamu begitu sibuk dgn org len, xmengapa...aku xcemburu. Kerna aku xpunya hak utk berperasaan sebegitu. Kalo kamu rasa ,kamu xpunya masa tok berckp denganku..jgnla kamu menghubungiku. Bukan maksudku xsuka dihubungi, cuma aku bkn patung di hujung talian, yang harus mendengar setiap butir perkataan kamu bersama insan lain. Dan kemudia tertanya2 sendiri,apa dan berapa lama harus aku menanti penuh sabar. Maaf kiranya aku keterlaluan. Sensitif xtentu haluan.....

0 telah itu ini: