Saturday, April 18, 2009

Lelaki itu

Lelaki? Adekah sy suda menjadi str8? kembali ke jalan yg benar? Jalan yg penuh dengan kab-ba-ro-kab-alif-ta-nun? lalala~ haha...awak! sy tau jantung awk sdg bekerja keras..acah mak enon... hahaha..mlm td wan kol. Rasa2nye dialah satu2nye lelaki yg aku rapat skang ne..maybe sejak 4/5 taon yg lepas lg. Dia saje kot yg bleh menerima ape adenya aku. Siyes..mmg dia saje yg sanggup mendengar keluh kesah aku, mendengar cerita2 pacar sengetku sampaikan dia naik darah.Ye, mungkin aku keterlaluan..bercerita ttg dunia senget ini padanya...gile? ye..aku gile..sbb bercerita ttg aibku pd dia. Tp aku suda xkisah..knp? Kami sgt2 rapat dan pernah di gosipakn berpacaran. Fuiyoo...makan minum pon xde hal sepinggan..hatta secawan or sestraw skalipon..haha...sampaikan dl..kalo dia or aku ilang..bos kami tau mn nak cr...eh..melalut ape neh..back 2 story..sodah2 merapu lebeh neh..mlm td wan kol..bese ah jantan tuh. Memula tanye kabo..keje ke..da makan belom ke..standard ah tu. Pehtu sok sek sok sek..itu pon haros...wahahaha..tetibe dia kata jap...ingatkan nape..upenye member dia curik2 masok bilik dia n dgr pe kt org borakkkan...tetibe

wan : weh, jap eh..
aku : nape?
wan: ne kawan aku...nak takotkan aku..jengah2 kat pintu
---- tetibe dgr sore jantan2 itu mengilai..apekah? perogolan beramai2kah? haiyooo...----
aku : wan..kem salam kawan ko..dia single x?
wan : ah..xpayah la dia da kawen..ko nak ke? t aku carikkan sowang
aku : ah xnak..t ko kaco aku lg mcm arie tu. ko mmg dekot nak bg no aku kat org len [wan ade feeling siot] ekeke
wan : ye ah..gile ko nak bg ko kat org len..kang melepas lg aku
aku : ah xnak le..aku memain jek..mcm br kenal aku. Weh, ape bising2 2?
wan : ne kawan aku kaco..
tetibe...
? : Hello...
aku : weh wan...eh...ne bkn wan ke?
? : x..ne kawan wan...
kami pon bla2..padahal dlm atie aku punye cuak..lama suda aku xckp ngan jantan selain wan...waakakaka
wan : dah2 bak sini
aku : gelak2 mcm sundal bolong
Last2...wan kata : weh..dia kem salam...dia kata sore ko sdp
Aku : sedap ke? sore cam jantan neh?
wan : tah..da kalo laki kt sedap...sdp la tuh
aku : tah la wan...lama da xckp ngan laki
wan : weh ko buat lg ke pangai tuh? nak kawan xpe...lebeh2 jgn le..
aku : hahha...aku kawan jek..tp kalo dorang suka kat aku camne? xkan nak tolak
wan : arghhhhhhhhhhh
Lepas tu.......tettttttttttttttttt

-----------------------------------
hahhaa..motif : mls nak type dah

0 telah itu ini: