Monday, June 29, 2009

tade tajok sbb macam rojak!

Malam td blk keje..aku melantak..melantak..melantak. Konon nak lepas geram. Sampai akak tego "weh, ko mkn ke hape neh?" sbb...aku makan nasik ayam + bubur kacang merah + bebola + sosej,... dan aku makan cpt2..men sumbat2. Aku cume gelak jek. Sbb otak ngan jiwa ngah SUCK! Hahaha.... Gile punye keje. Last2..mcm tekak da xbleh nak telan..aku benti. Layan Rooftop Rant pahtu mandi. Pas mandi sambung lg. Kol 1.30am tido. Tp ati masih rasa mcm nak pecah. Skang aku paham dan sgt2 paham. Knp dia salu sangat salah typing nama. Salu sangat bahasakan diri dia 'bie' Yup! aku suda paham skang. Xpelah...akan ku bawa hati jaoh. Sebab aku da xdiperlukan lagi. Wah! ayat xmenahan. Hik hik hik..

Bgn pagi mak da pot pet pot pet. Aku yg mmg da suck ne...menjawab itu ini. Last2 malas nak layan. Aku senyap + merajok + mogok lapo. Ckp ngan abah xyah anta bekal. Alasan "Kalo anto, bkn org sempat makan" padahal..aku sentap! Hehehehe.. xpe..walaupon aku jahat camne...ati mak abah kene jaga. Lalala~

Motif keje d hari senin? Sbb mek tuh mtk replaced coti. Maknanye aku coti kamis yana coti senin. ;-)

Kengkawan..jangan lupo add ym baruku... info kat fs keh... daaaaaaa

0 telah itu ini: