Saturday, June 13, 2009

Semalam

Semalam...dia hadir lagi. Smlm.. genap ? bln "pertunangan" kami. aku..semakin janggal utk menyapanya dgn nama *. Hingga dia sendiri bertanya, kemana hilangnya nama itu...dan aku sendiri sudah melupai..berapa lama sudah kasih kami. Ntah..aku pelik! Aku sudah mula gagal tok mengira smlm utk ulang tahun ke berapa. Sumpah! aku mmg xmampu utk mengingatinya, dan ia berlaku buat pertama kali dlm hidup. Dia senyap tika aku menjawap 'lupa' utk soalannya smlm ulangtahun ke berapa.

sudah pernah aku bisikkan..
jangan sampai aku terbiasa tok tdk ditanya khabar
jangan sampai aku terbiasa tok mengharungi hari2 tanpa mu
jangan sampai aku terbiasa merasai yang kau hanya datang dan pergi sesuka hati
jangan sampai aku terbiasa sendiri
dan kini
aku yakin, aku sudah biasa tdk d tanya khabar
aku yakin, aku sudah biasa mengharungi hari2 tanpa mu
aku yakin, aku juga merasai kau datang dan pergi sesuka hati

Apa yg boleh aku katakan......
cuma..
aku lelah dgn semua ini

0 telah itu ini: