Wednesday, June 24, 2009

Bangun lambat

Pg td aku bgn tido lambat. Kol
oh...maka....merasalah aku mendengar suara manja mak mengejutkan dr beradu. Agak sesak napas gak aku nak mendengar...dan bl keadaan reda..br aku kuor bilik... dan tepaksalah aku buat2 rajin..hiks...membodek emak...ataupon aku tepaksa menadahkan tinge mendengar suara manja mak..hik hik hik..pas siap bekpes..skodeng mak..oh..ptt mak ngamuk..dia sapu laman. Aku plak sdp jek tido lg..aku bekpes gile cpt..men telan2 jek..sampai pas bekpes rasa mcm nak

motif??? makan ns goreng n nescafe mcm anaconda...telan saje..hik..hik..hik...

Adeh....aku pon mula lah tugas....

hik hik hik... nan ado basuh kain mcm tuh?

Mengemas..basoh pgn...masak..adeh....dan bile da kol 12.30 br sume keje siap...haros aku bersorak



Lalala...gigih btl aku kan..sanggup tuh...dr dgr mak bersuara...lalalala~


0 telah itu ini: