Tuesday, June 23, 2009

Ini yang terakhir..janji![2]

Maaf
Knp?
Sbb ade buat salah
Salah ape?
Suda la...da tau...lg nak tanye..maaf
Kalo tau salah, knp buat?
Kami terlanjur. Maaf. Kami terlanjur sayang. Maaf. Kami xjujur dalam persahabatan yg kami cipta. Maaf. Tapi kami betol2 bukan mahu begitu. Maaf
Kata sayang...knp buat mcm ni?
Maaf..kami terlanjur. Kami terlalu rapat. Kami terlalu mengikut perasaan yg hadir. Maaf. Kami xreti nak seprate antara perasaan na persahabatan. Maaf
Dah tu ni mcm mn?
Terpulang...terima ape jua hukuman. Maaf
Hmm...sblm buat ade pk?
Ade...maaf...kami xberniat. Kami terlanjur. Kami terjebak. Maaf.
Ade pk perasaan'abe' sblm buat sume ni? geramnye....isk...
Ade...maaf...
Tau mn mn perasaan 'abe' time nih?
Tau
Ape?
Luluh
Tau ati kemek mcm mn?
Tau
Mcm tulah hati 'abe'. Rasa menyesal plak maki2 dia mlm td
Jangan maki dia. Dia xbersalah. Kami yg bersalah. Kami xreti bezakan antare persahabatan dan perasaan. Kami yg xjujur dalam persahabatan kami. Kami terlalu rapat dan sangat rapat. Kami terlanjur. Kami bersalah. Kami hanya mahu bersahabat. *** sepi. dan b ckp pape cr abe. Dan b jugak ade ckp...b cuma bg kawan ngan abe. Kami suda terlalu rapat...
Isk..mlm td 'abe' ckp mcm tu. Ni kamu plak
Ye..sbb kami sama2 bersalah. Maaf
hmm...geramnye..bleh plak awek pasang 2 tuh
Maaf..kami bersalah..
Mcm nilah...nak sgt poligami kan? Ok..kt poligami
Hah? gile hape?
x...ni betol...kita poligami
Mengarot la...
Mengarot hape..betol ni..nak sangat poligami..kt poligami...b..abe...kamu n fara
Fara? sape fara?
Geng poligami kiter la...
Ok...up 2 u
Hah..tau nak marah. Main2 jek. Fara tu adk angkat. Ok skang kt poligami...b..abe n kamu
Mengarot..td mengamok..ni poligami..betol ke x nih?
Betol..poligami. B, abe n kamu...nak sgt poligami kan...jom poligami.

Kamu...o..kamu
Ye.....Nak plak tego
Holah...kei poligami kei
Erk..siyes ke budak tuh ajak poligami? Td ngamuk sakan??
Holah..maso nok balik..dio mari ke abe. Dia tanye abe saye ke demo ke dok. Abe oyak saye. Pahtu dia pon oyak dia saye gok. Dia oyak agih..dah..tok sah wak muko kemek mu..mari poligami. Abe oyak gilo mu deh. Dia oyak..dok..dia sungguh..dok nawok. Dia oyak..kt nok mena poligami, mari dia nok raso..beh ke dok
Oooo...dah tu camne?
Tah..poligami la kot


Aku tau..aku xpatut jadik mcm ni. Tamak? x...bukan. Aku terperangkap menyayangi. Sungguh..aku xtipu. Bukan juga berniat nak bermain perasaan. Mcm pernah aku coretkan..cinta bukan mcm



Tak! bukan mcm tuh... Dan skang aku hanya bleh ckp...tunggu dan lihat ape yg akan terjadi Org lain akan dgn mudah kt... "penyakit cari sendiri" tapi..aku yg rasa. Sakitnye aku yg tanggung. Org lain bebas mentafsirkan aku sbg ape sekalipun. Xpe..aku xksh. Sbb org yg nilai aku. Hakikatnya..aku yg rasa. Maaf...andai kehadiranku menyakiti kalian barangkali...







Sekian....

0 telah itu ini: