Tuesday, June 23, 2009

Ini yg terakhir...janji! [1]

Ini n3 terakhir [1] tentang ksh aku, kau dan dia. Janji! Lepas ni xkan lg ade n3 meroyan2 tentang aku, kau dan dia. Janji!!

Aku
Bila aku ckp aku syg. Bila aku ckp aku cinta. Bila aku cakap aku rindu. Aku mmg maksudkannya. Aku tak main2 dan xkan pernah bermain2 utk perkataan itu. Betol! Aku xtipu!


Kau
Bila aku mencoretkan aku lelah dengan sikap kau. Betol! Aku memang maksudkannya. Tapi, jauh d sudut ati aku, aku juga lelah tok menyayangi, menyintai dan merindui kau. Betol! Aku xtipu! Aku lelah dan mahu pergi. Tapi hati suruh tunggu lagi. Hati kata bagi masa. Mungkin dia perlukannya. Aku xtau berapa lama lg masa yg kau perlukan. Tapi aku kira aku harus mulakan semula dgn berapa masa aku perlukan. Sebab aku rasa kau suda'banyak lemak'. Aku tau, aku bkn siapa2. Bkn macam kau. Menjadi pujaan dara. Aku hanya gadis desa yang lemah pada cinta. Aku mengaku. Aku lemah bl hati suda ku beri.

Dia
Aku sayangkan kau. Tapi aku juga kecewa. Kenapa kau senang benar mahu pergi dari hidup aku. Aku betol-betol kecewa. Dari permulaan permainan ini....kita suda tahu ape kesudahannya. Kita sama-sama tau, akan ada hati yg terluka. Tapi kt berdegil mahu teruskan. Kononnya kt akan terus berjuang utk kisah kita. Tapi skarang? ape suda jadik? Aku..xmenyokong dan juga tak membantah. Sebab..aku tau aku bkn siapa2. Aku punya hati, tapi sudah ku serahkan pada kau dan dia. Tapi nampaknya mcm aku kene mula semula. Seletip kembali hati yg mula koyak rabak! Percayalah...sebab aku yg merasainya

0 telah itu ini: