Saturday, July 18, 2009

sob..sob..sob



Agaknyelahkan..mgu ni mmg minggu yg menyakitkan kot?? Ari ni hati terusik lg. Betul! Aku cemburu! tp rasanye xsalah utk aku rasa perasaan itu dgn org yg aku syg! Berulang kali aku kata. Jangan buat lg. Jangan buat lagi. Jangan buat lg. Aku xsuke. Aku btl2 xsuke. Aku menyampah. Aku btl2 menyampah. Tapi...itu...itu..itu jugak yg jadik. Mende yg sama. Bila marah yg ini..yg ini suh tanye yg itu. Bl tanye yg itu..yg itu suh tanye yg ini. Adeiii...bleh gile mcm ni!!!



Aku xmarah kalau setakat nak kaco2 sket lebeh kurang. Tp...bile da siap ade panggilan manja + tarikh declare bagai..haroslah aku marah. Lainlah kalo aku ni xde rasa pape. Tp..itu..itu..itu jugak yg jadik. Nak marah..da xlarat..nak ckp..nak byk kali ckp

Sudahnye...."sile tukar paswed n jangan bg lagi" biar xtau pape dr mcm ni.



Oh..lupe nak bg tau...ye..aku merajuk tp xmintak d pujuk. Aku sakit ati tp masih bleh tersenyum lagi. Okeh..noktah. papai...

2 telah itu ini:

hannie_luv_vespa said...

nper zue?
ciannye..
sabar yer..

ZuE said...

xde ape la
saje jek ngada2
:-)