Thursday, July 23, 2009

Merajuk..memujuk..dipujuk

Hi semua...rindu aku x? ekeke.... ari ni nak membebel bab rajuk ni ah. Mcm best jek....

Aku...hanya pandai merajuk. Betul! Aku sangat2 xpandai memujuk. Tapi aku juga xminta dipujuk bile merajuk. Sebab...aku sudah di didik mcm tu sejak kecik..ha..jgn memain ko..di didik teros...

Betol..sebab...dl..[padahal sampai skang pon..hihihi] kalo kami 6 beradik merajuk..mak dan abah xpenah pujuk. Lagi naya kalo merajok time makan. Sebab..mak ngan abah memang xkan asingkan makanan ko. Bg mak..org merajuk xperlu dipujuk. Kikiki.. Betol! kami 6 beradik..kalo merajok mcm mana pon..tp..bile time makan...slumber jek makan..mcm xde pape. Pas makan sambung merajuk. Tau sbb ape? Sbb..kalo ko merajok time makan..jgn harap ler mak nak simpankan tok ko. Ye! aku di asuh dgn cara yg agak keras. Mak ckp "sape merajuk xyah makan"

Makanye...merajuk camne pon..kene makan. Pahtu sile sambung merajok..ekekeke..gile ko..kecik2..mn ade dwet nak makan kedai. Lain la skang..merajok sampai xmakan kat umah...xkisah pon. Tp..bile mak masak laok feveret..ah..terpaksa wat pangai mcm kecik2 dl. Bl mak gelak2..sambung ngan adk2 n abah..bahankan..org merajok xleh mkn..wat bodo jek. Bl da kenyang...sambung le majok blk..ekeke

Sebab tu...kalo org merajok..aku mmg xreti pujuk. Sgt2 xreti. Bkn xcuba..tp aku juga dilahirkan dgn tahan kesabaran senipis kulit bawang. Pujuk2..xmakan pujuk..aku plak baran. Bleh camtu? Hahaha...

6 telah itu ini:

hannie_luv_vespa said...

heheh...
mengom mu mek...
hhaah...

ZuE said...

cis..mengom teros..
ehehe
sampai hati mu syggggggggggg
lalalala~

MisZ DeAnNa said...

hehe dh x majok2 lg ek..

owhhh dulu2 mase sayer majok ngn parents, xnk turun makan, pastu siap call delivery pizza lagi..

wahahhaa..

ZuE said...

wakakaka..sini mn ade piza..
eh..taon ni br ade lah
kepsi masa form 5 br ade
kikiki
makanye..xkan nak lepak kedai makan?

hannie_luv_vespa said...

hehhe.
xyah dok majuk r..
hahhaah...

ZuE said...

hahaha
ala...saje nak ngade2