Wednesday, July 15, 2009

Hmm

Mlm td..hati terusik.. air mata trn mencurah menemani lena..aku menyalahkan diriku. Xmampu tok menjaga hatinya..xmampu membahagiakannya. im sorry dear.. xbermaksud nak hurt ur heart..mungkin diriku mengada-ngada..emosi xbertempat.

Hari ini.. aku cuba bangun. Kutip kembali cebisan2 hati yg berderai malam td. Cuba tok cantumkan kembali kepingan2 hati yg berderaian.

Aku harus bangun. Aku harus kuat. Kalaulah dia membaca coretan ini, aku harap dia sudah memaafkan aku [padahal aku tau dia xpernah dan xkan pernah membaca coretan ini] hahahahaha..

Namun, ape yg jadik malam td, aku anggap ade hikmah sebalik kejadian :-)

Sekurang2nye aku ade abe. Yang akan mendengar keluh kesah aku. Yang dengan sabar akan memujuk aku walaupon aku buat xtau. Walaupun aku berdiam diri. Kadang-kadang aku rasa mcm aku selalu sangat menyusahkan abe. Kesian dia. Dia pon byk prob, lg mo layan aku. mekaseh abe... hik hik hik

oh..dan sebagai hiburan..dgrlah lagu ini..


lalalala...sempattttttttttt lg tuh



3 telah itu ini:

hannie_luv_vespa said...

erk..
xpaham...

MisZ DeAnNa said...

hope sumenyeee ok2 blaka..

cheers..

ZuE said...

hanie : kikiki..xpaham? tape...saje jek bg ayat fenin2
Deanna : amin...harapnye semuanye ok2 blaka :-)