Friday, July 24, 2009

Aku yg jahat



Perghh....tajok..xmenahan...

Mcm ni...smlm..b on9..makanye..haros la aku dan abe menjadi spt penyangak yg sgt2 di kehendaki. Kena tanye itu ini..

Abe..punye la bagos back up aku...kata aku baik2 jek [alah! mmg aku baik pon!]

Tp...aku plak..p mengadu mcm2 kat b pasal abe...hahaha..xptt tol aku..lupe daratan kejap...dan..yg bestnye plak..si b..bleh paste sumer kat abe. Makanye...kantoila aku mengadu..cis..cis...cis..dan cis lg!



dan..pas kejadian tuh..si abe ckp...dia xkan ngadu pape kat b lg..dia xkan jdk mata2 b lg..aiyoo...abe tacing..matilaaaa...camne aku yg kayu ni nak pujuk? adessss.....

"Abe..maah deh..buke burukkan abe pon. Oyak hok mena jah"

Amek ko....kuor teros slang...kakaka...

Utk abe.."maaf la..pasni janji xngadu dah...kt geng blk eh abe???" ehehehe..dan last skali..terimalah...



utk abe deh...

hahhaha..

sekian n3 gedik...tata u ollsssss

0 telah itu ini: