Tuesday, May 5, 2009

Dia

Dia dtg dlm idopku tiba2. Tanpa sempat aku bersapa mesra..tiba2 dia masuk ke hatiku walau pintu cuba ku tutup rapat. Tp, nyata..aku xberdaya menolak. Puas aku berlari, tapi bayangannya juga yg menghampiri. Akhirnya ku biarkan saja... Tanpa diduga aku mula merinduimya..mula belajar tok menyayanginya..tp pelik..knp ia berlaku tiba2? Tanpa sempat kami menyelami hati budi masing2. Dia bkn insan yg pandai bermadah segala...tidak juga pandai bermain kata. Egonya tinggi melangit. Cemburunya bukan kepalang! Kdg2 aku naik lemas dgn cemburunya. Tp...dia sudah ku letakkan d hatiku...walau marah..dia juga yg ku cari... Hari2 yg berlalu makin indah walau kadang aku skt jiwa dgn dia... dia suka sgt2 menyakatku... kdg2 rasa mcm da xbleh tahan..mcm nk nanges..tp..xmacho la kan? haros okeh purak2 xkisah walaupon hakikatnye aku suda mencarot bagai. Aku xtau apekah kali ini aku akan bahagia...atau indahnya hanya sementara... Doakan la..aku xperlu menangis lg kali ne..doakanlah..aku xperlu beduka lara bila hatiku lukai lg...amin....

0 telah itu ini: