Friday, May 29, 2009

Awak..

Awak...tolonglah..tolonglah buka pintu hati awk tok org lain. XKisahlah org tu egonye sampai petala ke 7 ke hape..tolonglah...sy xnak awk terus2san menyakiti hati awk demi sy. Jangan! jangan lakukan itu utk saya. Saya xlayak dapak itu semua. Awak, tolonglah dgr ckp saya utk sekali ini. Tolonglah buka pintu hati awk utk insan lain. Saya percaya, awk boleh lakukan. Saya juga yakin, ada seseorang yang menanti awak, cuma awk perlu buka pintu hati n mata awk. Beri peluang pada da rite person. Jangan lg terus menanti. Puas sudah hati awk sy sakiti, tp awk tetap bertahan. Dari satu sisi..sy kagum dengan ketabahan awk, tp dr satu sisi sy xbersetuju dgn awk. Awk...bukalah pintu hati awk utk insan lain k...wish u gud luck...maaf...sms dan panggilan sudah xberjawab..maaf..

0 telah itu ini: