Tuesday, March 31, 2009

Sejenak di #

Kadang2 aku xpaham, kenapa org lain sering menyakiti hatiku. Adakah kerana aku jenis xkisah, ataupon aku terlalu terbuka menyebabkan insan lain sering beranggapan aku xkan amik hati. Tapi, tidakkah mereka sedar, walau sekeras mana aku, walau sesempoi mana pun aku, aku adalah perempuan. Aku akui, mmg perwatakan aku agak kasar, tp percayalah hatiku sgt2 lembut. Aku mudah terguris. Mungkin itu yang insan lain xsedar atau buat2 xsedar. Contohnya mcm ptg td

? : Hi
A : Hi
? : Asl ( ayat standard ah kan kat #. Tp sbnrnye aku sgt2 menyampah dgn 3 huruf itu)
A : ** ** Eh awk, sy nak kuor la. Len kali la kt sembang k. Tata
? : Tungguuuu
A : Ape?
? : ** katne?
A: kat *****
? : Oh...Eh, awak ne *** *****
A : A'ah..sape tuh?
? : Xkan xkenal
A : Sape?
? : ****
A : Yg dok kat ****** ke?
? : Oh awak xkenal eh. Xpelah...daaaa
A : Dengan rasa xpuas ati tanye lg. ***** yg mana ne?Ckp la..byk nama ****dlm #
? : Byk eh awak kenal nama ****. Xpelah....daaaaa
A : Sape ne
? : A sile jgn pm sy lg (motif??? padahal dia yg pm aku)
A : Sape ne..bg tau r
? : (skrip yg kuor okeh ) A sile jgn pm sy lg. Sy tau sape awak

Aku mula terasa di permainkan. Apa salah aku sampai sebegitu kasar jawapan dia. Salahkah aku kalo aku terlupa dia yang mana satu. Aku akui aku mmg sgt2 pelupa. Tp aku xsengaja. Aku juga bukan sengaja buat2 xkenal. Siyes mang aku xingat langsung. Kalau nama dia sangat2 eksotik, siyes, sampai bile2 aku akan ingat. Ini kalo setakat nama mcm ina, lin, nurul (sekadar menyebut beberapa nama) yg sememangnya nama yg agak glamer, xkan aku boleh cam setiap satu itu dengan detail. Lain la kalo nama dia sipot ke, peah ke, sure aku ingat. Sbb dia sorang je nama camtu.Tp, kalo takat nama2 yg glamer ne adoii la...xkan ko xbleh ckp elok2 ko yg mn satu. Ape ko ingat ko sorang je nama tuh??? Last2 aku pon nek menyampah n tos quit sambil tgalkan pesanan " da pm, kt kenal. Bile da kenal suh aku blah. Tata. " Aku tau itu agak kasar. Tapi aku da xpeduli. Xkan aku je nak jaga perasaan org lain sedangkan aku disakiti. Mungkin kata2 itu berunsur dendam tp, persetankan semua itu. Yg luka aku, yang merasa sakitnya pun aku. Ops..panjang lak. K la..nak menggedik..hahaha....

0 telah itu ini: