Tuesday, March 31, 2009

BEBEL

Argh...da malam td suwey..pg ne plak betol2 menguji kesabaran!! Pg2 mak da bebel.Suh masak.Eleh padahal mak jeles tgk aku dok ralit men game. Hehehe. Aku pon cam bese, arosla menjawap kan. Berlaku la perang2 sket. Tp xkisah la. Aku da biasa. Anak durhaka kan, aku ah tu. Tp walaupon aku kuat melawan, mak paling ngam ngan aku. Adik2 aku yg len sume xleh ngam okeh. Sile bangga! Lepas pasal masak, dia bebel plak pasal air. Air kat umah tu, dari smlm kecik je. Mcm air kenceng je kuarnye, Sakit tol atie. Nak watpe pon ssh. P umah sebelah ok plak. Meter air tu wat hal lg kot. Bile da bengang2 ne..aku pon p la kat abah. Ngadu2 n bebuat prihatin ajak abak check meter air. Hahaha.. bile aku citer mak bebel2 abah senyum jek. Cis!! Last2 aku dok kat dapo..masak cpt2 dengan tekun...sbb..bkn tkt mak bebel, tp nak cpt2 siap tgk tb citer 'dari kerana mata'. Hahaha..peberet tuh. Kol 11pm da start, tp aku kol doblas br dpt tgk. Huhuhu..

0 telah itu ini: